Doprava a platba
Zboží zasíláme na adresu kurýrem, nebo je možné využít vyzvednutí v Z-BOXech či osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny. Zboží držíme trvale skladem, expedice tak obvykle probíhá od nás nejpozději následující den po přijetí objednávky. Objednávky je možné platit bezhotovostně platební kartou, mobilním telefonem, bankovním převodem nebo si je možné nechat zboží poslat na dobírku.
Přehled možností dopravy
Osobní odběr:
Zásilkovna 45 Kč
Z-BOX 45 Kč
Doručení na adresu:
Kurýr 75 Kč
Pro objednávky s celkovou hodnotou zboží vyšší než 999 Kč je doprava ZDARMA.
Přehled možností platby
Okamžitá platba kartou či mobilem 0 Kč
Bankovní převod 0 Kč
Dobírka 40 Kč
Detailněji o dopravě
V e-shopu si při objednávce vyberte z mapy klasické výdejní místo nebo Z-BOX dle Vašich osobních preferencí. Využíváme všechna dostupná výdejní místa a Z-BOXy.
Ihned po odeslání z našeho skladu od nás dostanete email s trasováním zásilky, takže můžete sledovat online její pohyb. Jakmile bude posléze zboží připravené k vyzvednutí, dostanete SMS avízo s kódem pro vyzvednutí zásilky. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli vyzvednout – u výdejních míst je lhůta standardně 7 dní, u Z-BOXů dny cca 3.
pozn. uvedená obvyklá úložní doba bývá zkrácená většinou pouze v období před Vánoci
Jak funguje Z-BOX? – videonávod
Jak probíhá doručení na adresu?
Balíček doručuje dopravce na jakoukoliv adresu ČR obvykle hned následující pracovní den po podání zásilky. Před doručením balíčku Vás bude dopravce kontaktovat (telefonicky, emailem) a informovat o předpokládaném čase doručení (v rozmezí 2 hodin, např. mezi 13-15h) . V případě, že nebudete zastižení, dopravce ukládá balíček na nejbližším výdejním místě. Doporučujeme proto dopravci telefon zvednout, z našich zkušeností to pomůže hladkému průběhu doručení.